Sunday, August 7, 2011

Mari Berjimba - Mid Valley

hey peeps =)

after this insyaallah segmen "Mari Berjimba" akan berterusan. this segmen is all about hang out with firends or siapa2 je la kan... yang pasti menghiburkan hati... even before this dah ada post hang outs jugak tapi xpe.. kita mulakan segmen ini dengan post yang ini ye kawan2 =)

a week before ramadhan, cousins from kampung datang ke rumah. yang sorang begitu excited dari beberapa bulan sebelumnya ajak tengok Harry Potter. yang sorang lagi dengan prinsip "ape2 pon ok je". owh yang itu bagus sekali. ^^, 

plan awal nak ke the curve. akhirnya tersasar ke Mid Valley. disebabkan malas nak pikir hal jam orang balik kerja kan. padahal naik tren pon sesak juga.. akhirnya almost 12 at noon tibalah kami ke Mid Valley. 





ok 1st sekali menuju ke kaunter tiket wayang la kan... lambat beli xpayah tengok la jawabnye... huhu... tiba di kaunter.. wah!!! begitu bahagia kalau selalu cam tu... you know why??? hahaha super2 lengang.. kalau x xkiralah hari apa kan... tambah2 lagi ada en.potter punya movie kan... baik beli tiket dulu.. tanya punya tanya tiket 3D hanya RM19 you... kalau saturday??? sunday??? haih xdapat la dik non o0i... 2 belum keluar student card lagi kan... berapa dik non o0i???!!! nak tao x??? hahaha ^^, Finally!!! we got the ticket only with RM14!! untung tak adik2!!! siapa nak bagi diskaun sampai RM5 kan... itulah untungnya bawak student card ke mana2... hehehe =)




movie pkl 2.30.. xtao hala tuju,, maka kami decide makan ice cream!!! nyum2 ^^, actually plan2 nak tutti fruti,, well sekarang zaman kegemilangan dia... huhu,, tapi masih tidak kesampaian. akhirnya we just grab gelato ice cream. yang pasti froyo ada jugak =)

after menjilat jari with ice cream,, pusing2 mid valley and menabung duit di jusco,, terus menuju ke GSC.. its 's time for Mr.Potter + sleep ZZZzzZZZ (ya saya siap tertido di dalam wayang!!! hahaha)...



tersenyum lebar syok dapat tengok ye =)

Comel kan pakai spec 3D tu!! sorry my pic is not allowed here ^^,...

After spending more than 2 hours,, and siap tido dalam wayang kan... apa lagi... time untuk menambah lemak!!! bak kata cik epal "menternak lemak"..... lokasinya Noodle Station di Mid Valley juga.... =)






Owh lupa pula,, before kerja2 penambahan lemak berjalan... kami sempat mengintai sambil membeli sesuatu... disebabkan cousins saya kata die macam pelakon dalam coffee prince... maka dengan lajunya mereka ajak masuk untuk membeli benda alah yang comel ini.....^^,





ends up this entry with MACARONS!!!! ^^,


p/s: pictures do tell everything.. juz only a captions... MALAS!!

2 comments: