Tuesday, August 9, 2011

Blog Reviews

hye korang ^^, puasa ke x hari nih?? hehehe...

1st of all, hari nih happy sangat sebab ada orang review belog kita pulak laa... wah tido xlena lah malam nih... terharu biru tao!! Thanks cik yana... kalau nak tengok post mengenai belog saya meh klik sini... sambil2 boleh jenguk cik yana jugak ye ^^,


ok mari teruskan misi yang banyak lagi belum selesai... 



1

http://eyqalover.blogspot.com


for the 1st belog today adalah belog cik eyqa.. bukak2 je belog dia nih.. ada header yang comel even it is a simple header.. bagi saya itu da cukup bagus.. xpayah2 nak ada header yang merepek2... macam eyqa punya pon da cukup.... lagi yang saya suka pasal belog dia... sebab dia ada rabbit tengah joget2 yang tepi tu... so cute la dear... ape lagi eyh yang saya suka... haa button yang ada kat belog dia... macam home button tu... comey jugak... hehe... (sebenarnya saya suka benda2 comel..teruja!! ^^,) mostly belog eyqa banyak story pasal life dia... yang pasti she's pinky too... haha btw jangan lupa singgah lah ke belog eyqa k.. ^^, (ada strawberry la kat belog dia.. comel!!)




2

http://syabedabedu.blogspot.com

ini belog syabedabeduuuuuu!!! ^^, seronok saya sebut nama belog dia... tapi nama owner dia Alimatun.. nak panggil ape ye??? cik ton boleh??? jangan marah ye cik ton... ^^, bukak2 je belog cik ton terus dengar en.bruno melalak lagu marry you.. macam nak propose saya la pulak kan... hehe... btw cik ton nih baru terjebak kot dalam dunia belog..(co0i macam la saya da lama sangat kan...) sebab dia baru ada 6 entry... takpe2 cik ton teruskan usaha anda berkarya ye... jangan malu2... salah satu post yang saya baca cik ton ada fall in love dengan someone jugak la... siapa ye??? kalau nak tao follow la belog dia k... ^^,



3

http://anakbaharom.blogspot.com

bagus tuan punya begitu bangga menjadi anak en.baharom!! En.baharon you should proud of your doter k.. ^^, actually nama tuan empunya belog nih cik rozida... yang pasti cik ida nih cakap dia "anak abah"... betul x saya cakap...?? hehe... belog cik ida ditulis dengan clear sekali.. sebab tulisan dia seketul2... bagus cik ida... siapa x pakai spec pon boleh nampak tao... kan senang macam 2... Oo nampaknye cik ida pon baru dalam dunia belog... tapi belog dia sangat meletops sebab ada byk widget... teruskan usaha anda ye cik ida ^^, Good luck!!!



4

http://www.sinarraudah.com

bila dah bukak belog cik amy nih,, apa yang boleh saya katakan dia seorang blogger yang hebat. kalau korang nak tao cik amy siap pakai domain sendiri ok.. 2 menunjukkan dia blogger yang berjaya. well cek nuffnang dah nak dapat yang ke-3... kira dah sanagt berjaya la kan... huhu congrates cik amy ^^, cukup la saya cakap belog dia sangat informative... sebab dia x kedekut ilmu... kalau korang nak tao dia ada share banyak tutorials, tips and coming soon is resipi... haha bagus kan kalau cm nih... belog review pon ada tao... kalau rasa2 nak belog review lagi pegi la jenguk2 cik amy kita ye... ^^,



p/s: to cik hani,, saya x dapat nak trace belog awak la... please bagi link ye..tq ^^,









3 comments: