Saturday, September 4, 2010

KL semakin maju





actually cte nh da basi...
suppose entry nh b4 bln pose lg...
kalo nk tao.. aku da lme nk ke KL...
bkn kandang lembu ok...
nh KUALA LUMPUR btol2...

ok...
da x ingt specific date ble...
tp akhirnye aku jejakkan kaki ke KL gak...
(hahahaha... cm bdk jakun pon ade... pdhal dok s.alam je kot... huhu)
on weekend, aku g umh sedara-mara aku d kg batu jln ipoh...
visit them b4 raya... sj2 je...
smpi sne...
WOW!!!!
terkezut dgn development kt ctu...
jln mmg da btukar2...
jln 2 besa la kan.... mmg kne btukar pon...
da nme pon dlm bndar...
xkn nk pkai jln kg lg kan...
huhu...
bkn psl jln je... umh2 diorg smue hebat2 belaka ok...
cm xsangka area 2 bley ade umh2 cm 2...
dolu2 aku g umh bes2 je...
skang... NAH!!! amik ko....


(yg nh btol2 dpn umh sedara aku...)


( yg ini dgr cte toke bot pye umh)

hebatkan umh mereka... huhu...
sggh kagum beb.....

then otw blk... kami sempat pusing2 kl...
msk kg baru mcm msk kg lame...
gle jamm....



hahahaha
besa la 2... weekend kan...
tp enjoy...
da cm trip ke KUALA LUMPUR plak kan...
huhuhu....

No comments:

Post a Comment