Tuesday, September 14, 2010

eid's diary (part 2)

ok continue...

~10/9/10-hari raya pertama~


(ok mereka ini sgt ske interprame!!! yg pasti gmba raya sy lgsg xde..huhu =( )

awl2 pg lg da pulang semula ke s.alam...
actually xde la pg sgt pon... hehehe
ook then dlm pkl 11 kami seisi keluarga rmai2 grk ke serdang...
ke rumah tok cik aku ...
dlm pkl 1 da plg ke umh kami d s.alam semula...
then start ptg smpi mlm aku TDO!!!!

truk bkn...
well raya di bndr mn ade org dtg weyh..
hahahaha....


~11/9/10 - raya kedua~

ok raya ke-2... nothing to do....
my dad pg2 bute lg bersama2 ank jantannye dh kuar pigi mmancing di rawang...
ktenye ade prtndingan...
tp pegi cm da lwt... motif???
ntah la die 2 pegi sj2 ke hape...
last2 sekor ikan pon tarak dpt...
ok fine...
then ayah call ckp nk g tgk wyg...
WAYANG????
ok attention plz!!!
raya kedua kami beraya di jusco n tgv bkt raja... ok?!
hahaha...
mereka tersgt la xcited gak nk tgk piranha...
cte 2 je la yg hot konon skang...
huhu... last2 adik aku xbley msk dong cez x ckp umo....
dsbbkan mum n dad nk tgk piranha...
so aku bg la diorg peluang tgk berdua...
bajet romantik la... hahahahah...
lastly aku tmnkan adikku tgk senario asam garam...
yg pasti xrugi aku tgk cte 2... klakar la jgk... huhu...
seharian di jusco yg lengan tanpa manusia...
kami pun kepulangan b4 mlm mnjelma...

p/s: senario asam garam will be on next post... tggguuuu!!!!

No comments:

Post a Comment