Friday, October 22, 2010

lasagna oo lasagna

hye...
still wiz entry yg da lme nk dmskkan..
aha...
ok back 2 da topic...

kalo korg nk tao...
since ari raya lg.. (b4 ari raya sbenarnye... haha)
aku mgharapkan akan jmpe lasagna di umh2 tbuka a.k.a open haus umh2 kawe ku...
malangnye.. open haus pon x byk yg aku dpt attend 4 dis year...
so sndr mao ingt la kan...

namun,,, alangkah bhgianye...
ble money2 yg aku hrpkan msk after raya...
so dgn gumbira aku mbelanjakannya,,, ahah....
kini bad luck tlh btkr mjadi good luck...
ms aku kne KS and TK...
kbtolan plak ade resipi rhsia di bwh hotel yg ktorg ddk 2..
ooh alangkah gumbiranya jiwa ku...
alhamdulillah akhirnya.... hehehe...


p/s:actually aku da bp kali edit dis entry...
hanya kerana pics yg xbley msk...
marah + geram... ade arah tuju pon... hahaha
last2 aku da mls...
so anggap je la ade pics 2 smue eyh...
aslkan aku da dpt mkn lasagna stlh sekian lmenye...
huhu


No comments:

Post a Comment