Friday, October 8, 2010

impian jadi kenyataan

story sbenarnye xde la sehebat tajuk nye...
tp bg aku itu adalah salah 1 impian aku jgk...
its all about camera actually.... hehe... 2 je pon kan...hahaha

'hari ini dlm sejarah'....
but not happen today k.. da lame pon hal nh...
ok lets story begins... huhu
ok actually time form 5 dl my mum ade bg bwk 1 camera digital g hostel la...
masa 2 camera dgtal nh teknologi br la kirenye...
means time 2 camera dgtal nh mahal gle la...
camera yg aku bwk 2 pon almost 1k.. tp time 2 la kan...
erm skang da berlonggok2 kt kedai... huhu...
ok nk djadikan cte... time week blk umh... aku lpe nk bwk blk...
dtmbh kdasyatannye lagi... cam 2 hilang....
ok sng cte aku berniat nk ganti blk cam 2...
stlh bertahun lamenye...
aku berhajat time nh nk gantinya...

finally,,,
introducing my new cam!!!!



nikon coolpix s3000

color oren ini lah mjadi pilihan atiku..
tp dlm pic nh nmpk x lawa plak... hahaha
but seyiusly,,, oren die sgt menawan sbenarnye... huhu...
alhamdulillah akhirnya tercapi hajatku....

No comments:

Post a Comment