Saturday, March 20, 2010

...wish list 2...

still bout my wish lists.... hahahaha...
biar smue org tao... tmbh2 lg fmly2 aku... hahaha
mn la tao diorg bley tunaikan keinginanku ini...
haha... kwn2 kalo kamu baek ati kamu pon bley tunaikan... hahahaha...

n today aku nk talk bout car...
kete2 yg menjadi idaman
dan impian aku...
huhu...
aku sgt adore ngan kete2 yg nmpk ladies sket...
means yg ladies suit bwk la...
n aku xske kete2 yg dibeli diubahsuai plak... really hate it...
kete bli lawa2 diubah2 plak... kalo ubah jd lg la
wa o lagi laju dr ferrari xpe gak...
ini van pon nk pkai spoiler (btol ke
aku spell nh...lantak la... maklum la aku bute sket bab2 kete nh)... x ke klakar nmenye... hahaha...

ok back to the topic...
kete yg mjadi impian aku stlh sekian lme adalah

Honda Jazz


mmg sgt te
ruja ble jmpe kete nh...
hahahaha....

slh aku sbb die nmpk elegan n sgt2 ladies...
tp aku xtao la ble angan2 aku tu
k dpt kete nh akan tcapai...
yg pasti my dad tao aku sgt mahukn kete nh....
ayah!!! 1 more time... phm2 la... hahahaha...

erm hasrat nk dptkan jazz 2 lmbat lg...
kne tggu duet sndr br bley dpt kot... huhu...

tp mn tao kalo rzki... insyaallah... amin...
n kalo x dpt jazz pon...
ckp la aku dpt....

Myvi



kete buatan ngr yg agk laris di psran...
ini pon sy ske... harganya pon mrh dr jazz...


erm 2 br kereta idamanku...
then aku pon ade angan2 nk ade family car satu ari 6t...
ac2ally taste aku n my mum sme...
ktorg ske family car...
yg mjadi idaman kami adalah

Toyota Alphard


insyaallah aku akan tunaikan impian ma nk naek kete nh... hehehe...
amin...


No comments:

Post a Comment