Thursday, March 11, 2010

...wedding : my journey in kekapi...

starting today... maybe i will talk about my bro's wedding...
so 4 da 1st entry about da wedding...
i will tell bout my journey to my 'kampung' at perlis...
FIY... his wedding akn blangsung di perlis ats sbb pmintaan nenek n atok...

now... percaya atau tak... aku brada dlm tren a.k.a kereta api tanah mlayu (ktm)...
hehehe...
dgn mnaiki tren yg diberi nama ekspress langkawi.. aku akan menuju ke destinasi iaitu arau...
yg pasti agak kematu jdnye cez aku naek tren nh since pkl 7 ptg di tampin...
now about 9.30 p.m.(ketika aku dlm tren)... tren nh juz arrived at KL Sntral...
huhu... bayangkn la weyh... on what time i will arrive at da destination... huhu...
time yg dijangkakan akan tiba 8.10 a.m pg esok... huhu...
itu br jgkaan... more than 12 hrs wo0 dlm tren nh....

yg pasti mcm2 kerenah dlm tren...
dan yg pasti juga byk gangguan...
baby nanges is normal...
yg plg klakar org siam ber'speaking'...
h0ho... well tren nh akan tros ke hattyai..(is it true i'm spelled??.. huhu wat eva)
dan yg plg klakar... aku rs aku da 2 kali ttdo... jg2 still blom smpi kl sntrl pon... hahaha...
ermmmm... ble la nk smpi nh... =)))

p/s:pic dlm tren will upload later k...

No comments:

Post a Comment