Friday, October 7, 2011

Si Pemalas

hye peeps!! ^^,




haih tajuk entry itu memang ditujukan untuk saya ye kawan-kawan.... nak tahu kenapa?! haih bukan lah nak kata diri ini terlampau malas kan... eyh kadang-kadang saya rajin tao... just lately i'm quite a lil bit lazyyyy in beloging!! yeah itulah jawapannya.... ^^,


but dont worry,,, I'M BACK!! wah macam artis gitu....last entry like two weeks before raya kan... since last entry i have been in my kampung till hari raya... wah lama gitu kan.... riang ria hari raya gitu... semua plan pasal raya gara-gara "isu tergempar". nak tahu apa isunya... 0o kasi tunggu next entry please!! hehehe... 


well this post saya akan bagitahu apa yang saya akan 'hapdate' in next entry... well should be ENTRY BASI k...


lets rolling!!! apa ye saya akan 'hapdate' nanti... mari renungkan sejenak ^^,

  1. well of course....'isu tergempar' kan...
  2. Hari raya... ini wajib la kan... (orang lain dah lama hapdate la weyh... lemb*b btol!! ^^,)
  3. owh entry yang dah lama tertangguh jugak.... belog reviews.... ^^, tunggu siapa yang kena....!!!
  4. ......... 

ok,, saya dah tak tahu... tiga je pon, tu pon macam susah la sangat nak pikir kan... till meet later on next entry k... ^^, 

No comments:

Post a Comment