Wednesday, February 9, 2011

Fmly Days Out: Sunway

Semakin ar semakin byk entry yang tertangguh... huhu.. akibat connection yang agak lemah di Puncak Perdana.. perasaan ingin pulang ke rumah sememangnya agk membuak2 sebab network bagus... hehehe... 

ok again bersiar2 bersama family... slalunye pergi makan je la... hehehe... mencari tempat makan agak susah sebab kami sukakan kelainan... xkan nak makan bnde yang same je kan... lastly decided ke sunway pyramid... hehehe... at 1st ke kedai ini.




Namun kedai ini tidak memuaskan hati ayah saya. Akhirnya kami sekadar bergambar... hehehe....






at last ayah decide mao makan mr.teppayaki... katanya da lama xmakan... memang da lama xmakan.. hehehe.... 


jd chef kat umh saya nk tak??? hehe



Dan ini adalah pilihan saya... chicken and beef... tp yang sedap adalah taugeh itu... hehehe

ok saya lapar ble tgk gmba nh....

p/s: ok kali ini agk skema ble gne 'saya'... hehe tp sopan la... huhu.... entry yg x byk cte sbb saya da penat dgn next entry... anda akan tao kenapa... hehehe


No comments:

Post a Comment