Tuesday, May 4, 2010

demam adamaya



oh no!!!
now aku rs malaysian dijangkiti virus adamaya...
hahahaha....
asl 6.30 ptg je smue mesti tggu dpn tv...
baek laki atau pompuan....
smue da addict aku rs....
smpikan bdk laki klas aku pon layan cte 2 kot....

mmg x dinafikan cte 2 ala2 i'm not single sket...
tp 2 aku rs ms scene mula2 la...
but da dkt akhir2 nh cte da lagi besh...
tmbh2 lg ari nh...
ble maya kne tgkap khalwat ngan dani....
then adam dtg amik maya bwk blk....
oMg!!!
gle pnye baek suami cam 2...
kalo suami laen konpem malu kot nk g amik bini kne tgkap khalwat ngan org laen...
but adam sgt gentleman....
i really adore with "adam" dlm adamaya....
but ade ke lelaki sebaek adam 2 dlm dunia nh...
ermmmm.... kalo ade pon 1 dlm seribu kot....
tp mn la tao kn....
ditakdirkan jodoh aku.... hahahahahahhahahaha....
kalo da jodoh alhamdulillah....
dok umah je la aku kalo cam 2... jg laki weyh....
hahahahahhaa.....
insyaallah... amin....


No comments:

Post a Comment